פרויקט Living אשדוד יוצא לשיווק

חברת אזורים מתחילה בשיווק של פרויקט דירות להשכרה לטווח ארוך באשדוד.

הפרויקט ממוקם בשכונת ט"ז והוא יאוכלס במהלך החודשים הקרובים.

חברת "אזורים" מפרסמת כי היא מתחילה בשיווק פרויקטLiving"  אשדוד".  

 

פרויקט זה כולל שני בניינים בני 14 קומות כל אחד ומוצעות בו 112 יח"ד, בתמהיל מגוון של דירות 4-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, אשר מוצעות להשכרה לטווח אורך.

 

חברת אזורים נכללת בין חברות הבנייה הוותיקות והגדולות בישראל. היא פעילה כבר למעלה מ-50 שנה ואחראית לבנייה של למעלה מ-200,000 יח"ד עד כה ברחבי ישראל.

 

פרויקט אשדוד LIVING בשלבי הבנייה. צילום: יח"צ

 

פרויקט Living אשדוד, הוא פרויקט ראשון של זרוע ההשכרה לטווח ארוך של חברת אזורים, שנקראתLiving  אזורים, ומקימה כיום בנוסף לפרויקט זה  כ- 800 יח"ד נוספות בפרויקטים שונים, בשלבי פיתוח שונים ברחבי ישראל, ומיועדים אף הם להשכרה לטווח ארוך.

 

הדירות בפרויקט Living אשדוד יושכרו למשך תקופה של 3 שנים עם אופציה להארכה ב - 3 שנים נוספות, כאשר ישנה אפשרויות יציאה בכל שנה.

 

חברת אזורים מחוייבת להפעיל את הפרויקט במסגרת של השכרת דירות לתקופה של 20 שנים לפחות, בהן לא יוצעו בכלל דירות למכירה, וכלל הדירות יועמדו להשכרה לכל אורך התקופה, זאת בניגוד לפרויקטים דומים במתכונת של השכרה לטווח ארוך.

 

חברת אזורים תהיה אחראית לאחזקה והתפעול השוטף של הבניינים בפרויקט הכוללים: לובי מאובזר, חדר דיירים, חדר כושר, פיר אשפה, 2 מעליות בכל אחד מהבניינים ועוד.

 

דוגמא לתוכנית דירת 5 חדרים בפרויקט 

 

 

רוב הדירות בפרויקט זוכות לנוף לים או נוף פתוח לדיונה. כל הדירות ניבנו בסטנדרט גבוה בהתאם לבנייה של חברת "אזורים". חלק מהדירות יאובזרו בארונות קיר, ארונות אמבטיה, מקלחון, "אמבטיון", מערכת "פינוק" במקלחת, מראות, מיזוג אוויר מרכזי, תריסים חשמליים בסלון, מטבח משודרג עם כיריים, ועוד. בנוסף, לכל דירה מוקצית חנייה פרטית.

 

נוף פתוח לדיונה מהפרויקט. 

 

 

דרור נגל, מנכ"ל אזורים מסר: " חברת אזורים גאה להשיק את הפרויקט הראשון להשכרה לטווח ארוך של Living  אזורים. אנו בטוחים שפרויקט זה יהווה דוגמא לכל פרויקט דומה בעתיד. כל הניסיון שלנו בבניית דירות נרתם לפרויקט והושקעה  מחשבה רבה בתכנון ובבנייה שלו, זאת על מנת לאפשר לדיירים ליהנות מהדירות לאורך שנים בבניין מושקע, איכותי, מתוחזק ומודרני. העובדה שחברה גדולה ומקצועית כמו אזורים אחראית על ניהול הבניין, תאפשר תחזוקה ברמה גבוהה, ללא פשרות.

 

ערן ענבים, מנהל פעילות Living מסר: "הפרויקט המדובר באשדוד יאפשר לשוכרי הדירות לגור בבניין חדש בסטנדרט גבוה ובשקט נפשי. המטרה שלנו היא שהדיירים ב- Living יוכלו ליהנות מסביבת מגורים קהילתית נעימה. כל הדיירים בפרויקט  מחויבים לתקנון לצורך שמירה על יחסים טובים בין השכנים. בנוסף אנחנו כחברה המפעילה ואחראית על תחזוקת המבנים, מתחייבים בחוזה אל מול הדיירים לשירות בסטנדרט גבוה מאוד במקרים של תקלות בדירות ותחזוקה ברמה גבוהה של השטחים הציבוריים בפרויקט. אנו מתכננים בעתיד להשקיע ולסייע גם בפעילויות לגיבוש הקהילה שלנו בבניינים השונים".